Menu
Par veikalu
Palīdzība
Noderīgas saites
Palīdzības centrs
Pie mums slavenie zīmoli ir rokas stiepiena attālumā! Mēs esam pielikuši visas pūles, lai piedāvātu Tev plašu produktu klāstu. Modivo Tu noteikti atradīsi kaut ko sev piemērotu. Produktu pasūtīšana un meklēšana ir ļoti intuitīva. Vislabāk ir pārliecināties personīgi - iesniedz pasūtījumu un pārbaudi, cik tas ir vienkārši.
Visbiežāk uzdotie jautājumi
Neuztraucies! Vari viegli atiestatīt savu konta paroli. Norādi e-pasta adresi, ar kuru izveidots Tavs konts. Uz Tavu e-pastu tiks nosūtīta saite paroles atiestatīšanai. Un tas arī ir viss! Pēc jaunās paroles iestatīšanas atkal baudi piekļuvi savam kontam.
Tev ir aizdomas, ka kādam varētu būt piekļuve Tavam MODIVO kontam? Jebkurā brīdī vari viegli nomainīt paroli.
Kā to izdarīt?
1. Piesakies savā kontā.
2. Konta panelī pārej uz kategoriju „Mani dati”.
3. Ieraksti tam paredzētajā vietā savu pašreizējo un jauno paroli.
4. Saglabā izmaiņas, un viss! Tava parole tika nomainīta.
Lai veiktu izmaiņas pasūtījumā, lūdzu, sazinieties ar mums čatā vai rakstot uz e-pastu: info@modivo.lv
Lai atceltu savu pasūtījumu, nospied saiti “Atcelt pasūtījumu”, kas atrodas pasūtījuma iesniegšanas apstiprinājuma ziņojuma apakšdaļā. Pasūtījuma atcelšana ir iespējama tikai līdz brīdim, kad tam tiek piešķirts statuss "īstenošanā".
Rūpējoties par to, lai Tava iepirkšanās pieredze būtu pēc iespējas ērtāka, visi mūsu produkti tiek rūpīgi mērīti. Salīdzini izvēlētās preces individuālos izmērus, kas pieejami produkta lapā, ar sava ķermeņa izmēriem un priecājies par veiksmīgiem pirkumiem.
Ja saņemtais produkts atšķiras no tā, kurš tika pasūtīts, vienkārši veic tā atgriešanu un nekavējoties pasūti vēlamo produktu atkārtoti!
Izvēlētās produktu pozīcijas tiks nekavējoties rezervētas priekš Tevis, un pēc maksājuma veikšanas tiks nosūtītas 24 stundu laikā.
Nevari sagaidīt savu sūtījumu? Domā, vai tas jau tika Tev nosūtīts? Vai varbūt vienkārši vēlies uzzināt, kur pašlaik atrodas paka ar Taviem sapņu pirkumiem? Nekā sarežģīta!
Mēs pieliksim visas pūles, lai nodrošinātu pēc iespējas ātrāku pasūtījuma piegādi. Jebkurā laikā vari izsekot tā atrašanās vietai. Dodies uz izvēlētā pārvadātāja vietni un ievadi pavadzīmes numuru.
Pārbaudi, cik tas ir vienkārši!
![]() |
DPD |
Spied šeit lai pārbaudītu sūtījuma statusu. |
Atgriez produktus ātri un ērti:
1. Aizpildi pasūtījumam pievienoto Atgriešanas veidlapu vai
lejupielādē to.
2.
Piesakies savā kontā
un pārej uz sadaļu "Veikt atgriešanu".
www.modivo.lv/add-return
un noklikšķini uz "Veikt atgriešanu".
3. Izvēlies produktus no saraksta, atzīmē atgriešanas iemeslu un
izvēlies sūtīšanas veidu.
4. Droši iepako produktu, ievieto to kartona iepakojumā kopā ar
atgriešanas veidlapu.
5. Noņem no iepakojuma veco pavadlapu.
6. Dodies uz DPD Paku Skapi, ievadi atgriešanas PIN kodu, izdrukā un
pielīmē jaunu pavadlapu, noskenē to un ievieto sūtījumu Paku Skapja
nodalījumā, vai piesaki Kurjeru mūsu
vietnē
sūtījuma paņemšanai, kurš ieradīsies ar jaunu pavadlapu.
Vai Tev ir jautājumi? Plašāka informācija ir atrodama mūsu rakstā
Atgriešana.
Lai dzēstu savu kontu un datus, kas tajā atrodas, sazinieties ar mums, piemēram, zvanot uz mūsu infolīniju vai rakstot mums e-pastu (sīkāka informācija atrodama sadaļā Kontakti).