Izvēlne
Menu
Par veikalu
Palīdzība
Noderīgas saites
Sūdzības
Pērkot pie mums, varat būt droši, ka saņemat 100% oriģinālu produktu ar preču zīmēm. Katram mūsu veikalā iegādātajam produktam ir 2 gadu likumiskā garantija, šajā laikā ir iespējams ieniegt par to sūdzību. Šis noteikums attiecas uz visu veikala piedāvājumu, ieskaitot akcijas laikā iegādātos produktus.
Vai ir nepieciešams reklamēt? Tas nav sarežģīti! Dažos soļos parādīsim, kā to izdarīt ātri un efektīvi.
Mēs vēlētos atzīt par pamatotām visas sūdzības, tomēr, diemžēl, atsevišķos gadījumos navaram to darīt. Mums ir nepieciešami pamatoti norādījumi, kas liecina par to, ka bojājums izriet no ražotāja vainas. Tāpēc pirms sūdzības iesniegšanas izvērtē produkta stāvokli un pārliecinies, ka parādījušies defekti neizriet no nepareizas lietošanas vai kopšanas.
Atceries, ka pamatu sūdzībai neveido
- 1. dabisks produkta nolietojums
- 2. mehānisks bojājums
- 3. neatbilstoša tā pielāgošana
- 4. lietošana neatbilstoši produkta mērķim
- 5. mazgāšanas instrukciju neievērošana
- 6. gludināšanas temperatūras nepielāgošana
- 7. nepareiza kopšana vai tās trūkums
- 8. ārējie faktori - piemēram, deformācijas un atlīmēšanās, kas radās apavu žāvēšanas laikā pie sildītājiem
- 9. apavu mehāniskā mazgāšana
- 10. ādas krāsas/struktūras atšķirības, kas izriet no tās dabiskajām īpašībam.
- 11. krāsošana, kas rodas apavos ar dabiski krāsotu oderi.
Ja Tev ir pārliecība par to, ka produkts ir piemērots reklamēšanai, llejupielādē zemāk esošo Sūdzības veidlapu apģērbiem vai Sūdzības veidlapu apaviem/somām/aksesuāriem, aizpildi to un ievieto kartona kastē kopā ar produktiem, par kuriem iesniedz sūdzību.
Kā iesniegt sūdzību?
Lejupielādē un aizpildi atbilstošu sūdzības veidlapu.
Aizpildi veidlapu, iekļaujot tajā zemāk norādīto informāciju:
a) sūdzības iemesls (bojājuma norādīšana)
b) bojājuma pamanīšanas datums
c) bankas konta numurs
d) sūdzības prasība
Paziņo par sūdzību, rakstot uz adresi info@modivo.lv. E-pasta virsrakstā norādi pasūtījuma numuru, no kura nāk reklamējamais produkts
Paziņojumam ir jāietver:
- fotoattēls, kurā ir redzams viss produkts,
- paša bojājuma fotoattēls
- aizpildīta sūdzības veidlapa (gadījuma, ja Tev nav iespējas aizpildīt veidlapu, lūdzam norādīt visu nepieciešamo informāciju e-pasta ziņojuma saturā).
Tavs tiešsaistes pieprasījums tiks izskatīts mūsu Sūdzību centrā. Par lēmumu informēsim Tevi pa e-pastu.
15 darba dienu laikā uz norādīto e-pasta adresi nosūtīsim informāciju par Tavas sūdzības izskatīšanas veidu.
Sūdzības izskatīšana
Ja Tavai sūdzībai tiks piesķirts statuss „atzīta par pamatotu”, mēs piedavājam Tev: produkta maiņu, tā labošanu vai naudas līdzekļu atmaksu.
Ja Tavai sūdzībai tiks piešķirts statuss „daļēji atzīta par pamatotu”, mēs piedāvājam Tev produkta cenas samazināšanu.
Gadījumā, ja pieņemsim lēmumu par to, ka Tava sūdzība i nepamatota vai nevarēsim izpildīt Tavas vēlmes,mēs atzīsim sūdzību par „noraidītu”.
Biežāk uzdotie jautājumi
Sūdzības
Uz kāda pamata es varu iesniegt sūdzību?
Katram produktam ir 2 gadu likumiskā garantija, šajā laikā ir iespējams ieniegt par to sūdzību. Šis noteikums attiecas uz visu veikala piedāvājumu, ieskaitot akcijas laikā iegādātos produktus.
Kāds ir garantijas termiņš?
Katram mūsu veikalā iegādātajam produktam ir 2 gadu likumiskā garantija, šajā laikā ir iespējams ieniegt par to sūdzību. Šis noteikums attiecas uz visu veikala piedāvājumu, ieskaitot akcijas laikā iegādātos produktus.
Vai produkta apmaiņa uz jaunu produktu paildzina likumiskās garantijas laiku par kārtejiem 2 gadiem?
Nē, likumiskā garantija neatjauno atbildības par produktu termiņu.
Vai produkta labošana paildzina atbildības laiku par produktu par laiku, kurā tas atradās labošanā?
Atbildības laiks par produktu nepagarinās par laiku, kurā produkts atradās labošanā.
Kāpēc man tika piedāvāts remonts, ja saskaņā ar likumu man ir tiesības izvēlēties risinājumu?
Saskaņā ar patērētaju tiesību aizsardzības likuma 28.panta 6.punktu: Ja preces neatbilstība līguma noteikumiem ir maznozīmīga un nevar būtiski ietekmēt patērētāja iespējas preci izmantot, patērētājs nevar prasīt, lai pārdevējs vai pakalpojuma sniedzējs atceļ līgumu un atmaksā par preci samaksāto naudas summu. Preces neatbilstība līguma noteikumiem uzskatāma par maznozīmīgu, ja tā būtiski nepazemina preces pamatfunkciju izpildes kvalitāti vai lietošanas īpašības un to var novērst, neradot vizuāli konstatējamas izmaiņas preces ārējā izskatā. Pārdevējam vai pakalpojuma sniedzējam ir pienākums pierādīt, ka preces neatbilstība ir maznozīmīga"
Kāpēc neskatoties uz to, ka pieprasīju remonta veikšanu vai nomaiņu, veikals atgrieza man naudas līdzekļus?
Ja defektu, par kuru tika paziņots, nebija iespējams novērst, tas bija būtisks un nenovēršams, kā arī ja mums nebija pieejams cits, identisks modelis, mēs pieņemam lēmumu par naudas līdzekļu atmaksāšanu. Vienmēr vari izvēlēties arī citu produktu no mūsu plašā piedāvājuma.
Kā droši saņemt sūtījumu?
1.Pārbaudi sūtījuma ārējo izskatu.
Pārbaudi ārējo iepakojumu. Tam ir jābūt neskartā stāvoklī. Ja tas ir vesels, pieņem sūtījumu un paraksti saņemšanas veidlapu. Ja kaut kas izraisīs Tavas šaubas, informē par to kurjeru un atver sūtījumu kurjera klātbūtnē. Tev ir arī tiesības nepieņemt sūtījumu vai pieprasīt sastādīt bojājuma aktu.
2.Pārbaudi sūtījuma saturu.
Atver sūtījumu un, ja Tev ir iebildumi attiecībā uz ārējā iepakojuma stāvokli pārbaudi kurjera klātbūtnē, vai saņemtie produkti ir pilnīgi un nebojāti.
Ja sūtījuma stāvoklis rada bažas, palūdz kurjeram sastādīt bojājuma aktu. Neaizmirsti aizpildīt visus veidlapas laukus un atzīmēt to, ka iepakojumums ir bojāts. Šī darbība ir nepieciešama pozitīvai sūdzības izskatīšanai, ko veic pārvadātājs. Pirms aizpildītā bojājuma akta parakstīšanas pārbaudi vai tajā esošā informācija atbilst faktiskajam stāvoklim.
Laukā „piezīmes” norādi visus savus iebildumus, piemēram, kad Tu nepiekrīti kurjera ierakstītajai informācijai bojājuma aktā.
Saņem un saglabā akta kopiju.
Ja kurjers atsakās gaidīt, kamēr Tu uzrakstīsiet bojājuma aktu, vai Tu pamanīji bojājumu pēc kurjera aizbraukšanas, nekavējoties informē mūsu Klientu apkalpošanas dienestu.
Neuztrauciets, Tev ir 7 dienas, lai sastādītu bojājuma aktu. Mūsu konsultants pieņems ziņojumu, palīdzēs sastādīt protokolu un paliks kontaktā ar Tevi līdz lietas izbeigšanai.
3.Pasūtīja saņemšana DPD Paku Skapī.
Atver DPD Paku Skapja nodalījumu, nospiežot ekrānā uz “Saņemt sūtījumu” un ievadot nosūtīto uz Jūsu sniegto telefona numuru saņemšanas PIN kodu.
4.Atceries !!
Par jebkādām šaubām attiecībā uz iepakojumu vai saturu nekavējoties ziņo mums telefoniski vai elektroniski. Mūsu konsultanti palīdzēs un izies šai lietai kopā ar Tevi no sākuma līdz beigām.
SIT PLATFORMA
Saskaņā ar Eiropas Parlamenta un Padomes Regulu Nr. 524/2013 (2013. gada 21. maijs) par patērētāju strīdu izšķiršanu tiešsaistē mēs nodrošinam saiti uz SIT platformu: ec.europa.eu/odr. SIT platforma ir arī informācijas avots par ārpustiesas strīdu izšķiršanas veidiem, kas var rasties starp tirgotājiem un patērētājiem. Neatkarīgi no tā, informējam, ka elektroniskā adrese, ar kuras starpniecību Jūs varat ar mums sazināties ir info@modivo.lv.