Mēs vienmēr cenšamies atbildēt uz Taviem ziņojumiem pēc iespējas ātrāk. Gaidot atbildi, vari veikt iepazīties ar mūsu biežāk uzdotajiem jautājumiem, lai pārbaudītu, vai atbilde jau neatrodas mūsu BUJ sarakstā.
1. Aizpildi pasūtījumam pievienoto Atgriešanas veidlapu vai lejupielādē to.
2. Ievieto to iepakojumā kopā ar produktiem.
3. Noņem no iepakojuma veco pavadlapu.
4. Atkarībā no saņemšanas metodes, izmanto vienu no bezmaksas atgriešanas metodēm:
a) Dodies uz DPD Paku Skapi, ievadi atgriešanas PIN kodu, izdrukā un pielīmē jaunu pavadlapu, noskenē to un ievieto sūtījumu Paku Skapja nodalījumā vai piesaki Kurjeru mūsu vietne sūtījuma paņemšanai, kurš ieradīsies ar jaunu pavadlapu;
b) Dodies uz Venipak Paomātu/Pickup punktu, uzlīmē atgriešanas pavadlapu, kuru saņēmi kopā ar pasūtījumu, un nodod sūtījumu;
c) Piesaki DPD Kurjeru, ja saņēmi sūtījumu ar DPD starpniecību. Kurjers ieradīsies ar pavadlapu.
5. Vai Tev ir jautājumi? Plašāka informācija ir atrodama mūsu rakstā Atgriešana.
Nevari sagaidīt savu sūtījumu? Domā, vai tas jau tika Tev nosūtīts? Vai varbūt vienkārši vēlies uzzināt, kur pašlaik atrodas paka ar Taviem sapņu pirkumiem? Nekā sarežģīta!
Mēs esam darām visu, lai Tu saņemtu savu sūtījumu pēc iespējas ātrāk. Jebkurā laikā Tu vari sekot līdzi tā atrašanās vietai. Vienkārši dodies uz:
- VENIPAK mājaslapu un norādi pavadlapas numuru meklētājā (lapas augšpusē).
Pārbaudi, cik tas ir vienkārši!
Ja saņemtais produkts atšķiras no tā, kurš tika pasūtīts, vienkārši veic tā atgriešanu un nekavējoties pasūti vēlamo produktu atkārtoti! Izvēlētās produktu pozīcijas tiks nekavējoties rezervētas priekš Tevis, un pēc maksājuma veikšanas tiks nosūtītas 24 stundu laikā.
Rūpējoties par to, lai Tava iepirkšanās pieredze būtu pēc iespējas ērtāka, visi mūsu produkti tiek rūpīgi mērīti. Salīdzini izvēlētās preces individuālos izmērus, kas pieejami produkta lapā, ar sava ķermeņa izmēriem un priecājies par veiksmīgiem pirkumiem.
Lai veiktu izmaiņas pasūtījumā, lūdzu, sazinieties rakstot e-pastu uz info@modivo.lv. Lai atceltu savu pasūtījumu, aktivizējiet saiti, kas atrodas pasūtījuma iesniegšanas apstiprinājuma ziņojuma apakšdaļā. Pasūtījuma atcelšana ir iepsējama tikai līdz brīdim, kad tam tiek piešķirts statuss "īstenošanā".