Sveiki, kā mēs varam Jums palīdzēt?

Kā veikt atgriešanu?

Piesaki atgriešanu ātrā un ērtā veidā mūsu tīmekļa vietnē un izvēlies, kā nosūtīt produktu atpakaļ.

Noskaidro, kā atgriezt produktu

Kur ir iespējams sekot līdzi savam sūtījumam?

Nevari sagaidīt savu sūtījumu? Domā, vai tas jau tika Tev nosūtīts? Vai varbūt vienkārši vēlies uzzināt, kur pašlaik atrodas paka ar Taviem sapņu pirkumiem? Nekā sarežģīta!

Mēs esam darām visu, lai Tu saņemtu savu sūtījumu pēc iespējas ātrāk. Jebkurā laikā Tu vari sekot līdzi tā atrašanās vietai. Vienkārši dodies uz:

- DPD mājaslapu un norādi pavadlapas numuru.

Pārbaudi, cik tas ir vienkārši!

Kā veikt produkta apmaiņu?

Ja saņemtais produkts atšķiras no tā, kurš tika pasūtīts, vienkārši veic tā atgriešanu un nekavējoties pasūti vēlamo produktu atkārtoti! Izvēlētās produktu pozīcijas tiks nekavējoties rezervētas priekš Tevis, un pēc maksājuma veikšanas tiks nosūtītas 24 stundu laikā.

Kā pielāgot atsbilstošu izmēru?

Rūpējoties par to, lai Tava iepirkšanās pieredze būtu pēc iespējas ērtāka, visi mūsu produkti tiek rūpīgi mērīti. Salīdzini izvēlētās preces individuālos izmērus, kas pieejami produkta lapā, ar sava ķermeņa izmēriem un priecājies par veiksmīgiem pirkumiem.

Kā mainīt vai atcelt pasūtījumu?

Lai veiktu izmaiņas pasūtījumā, lūdzu, sazinieties rakstot e-pastu uz info@modivo.lv. Lai atceltu savu pasūtījumu, aktivizējiet saiti, kas atrodas pasūtījuma iesniegšanas apstiprinājuma ziņojuma apakšdaļā. Pasūtījuma atcelšana ir iepsējama tikai līdz brīdim, kad tam tiek piešķirts statuss "īstenošanā". Ja pasūtījums vēl nav izsūtīts, vari arī pieteikt atcelšanas pieprasījumu mūsu čatā, ierakstot “atcelšana”.

Vairāk tematu un jautājumu ir atrodami

Citi saziņas veidi

Rakstīt e-pastu