Izvēlne
Menu
Par veikalu
Palīdzība
Noderīgas saites
ATGRIEŠANA - ērtāk, ātrāk!
Pie mums vari atgriezt produktus bez maksas. Atgriešanai Tev ir 100 dienas, un tās process ir ļoti vienkāršs. Sākam?
Kā atgriezt produktus?
1. Aizpildi Atgriešanas veidlapu, kuru esam pievienojuši sūtījumam.
Ja apmaksājāt pasūtīumu tā saņemšanas brīdī vai ar bankas pārskaitījumu, noteikti norādi bankas konta numuru naudas līdzekļu atgriešanai.
Vai Tev ir nepieciešams jauns dokuments? Vari to lejupielādēt ŠEIT
2. Ja Tev ir konts PIESAKIES dodies uz sadaļu MANAS ATGRIEŠANAS, izvēlies VEIKT ATGRIEŠANU un rīkojies saskaņā ar norādījumiem.
Lai atgrieztu produktus, kurus iegādājies kā viesis, izmanto zemāk esošos norādījumus.
3. Izvēlies nosūtīšanas veidu:
/dpd_.png)
DPD Paku Skapis
1. Aizpildi Atgriešanas veidlapu un ievieto to pakā.
2. Dodies uz tuvāko DPD Paku Skapi.
3. Paku Skapja ekrānā izvēlies „Nosūtīt Paku".
4. Ievadi atgriešanas PIN kodu, kurš tiks nosūtīts ar SMS un uz e-pastu, pēc sūtījuma saņemšanas vai izņemšanas no Paku Skapja.
5. Izdrukā jaunu pavadlapu Paku Skapī;
6. Noņem veco pavadlapu un tās vietā uzlīmē jaunu.
7. Noskenē kodu, kas atrodas uz jaunās pavadlpas.
8. Novieto sūtījumu Paku Skapī.
/dpd_.png)
Lai atgrieztu sūtījumu ar DPD Kurjera starpniecību:
1. Apmeklē vietni Atgrieziet Paku un piesaki Kurjeru Tev vēlamajā termiņā un laikā.
2. Ja atgriez sūtījumu oriģinālā iepakojumā, noņem veco pavadlapu. Sūtījuma saņemšanas brīdī Kurjers ieradīsies ar jaunu pavadlapu.
3. Sūtījuma turpmākais ceļš un naudas līdzekļu atgriešana.
4. Atgrieztais sūtījums tiek nodots Latvijas DPD terminalī Uriekstes ielā 8a LV-1005, Rīgā, no kura tas tiek nosūtīts uz Modivo.S.A./modivo.lv nodaļu.
5. Turpmāk notiek atgriežamā sūtījuma pārbaudes process, par kura pabeigšanu informēsim Tevi atsevišķā ziņojumā.
6. No bīža, kurā saņemsi iepriekš minēto ziņojumu par atgriežamā sūtījuma pārbaudes pabeigšanu, samaksāto līdzekļu atgriešana notiks apmēram 5 darba dienu laikā*.
7. Naudas līdzekļu atgriešana, ja preces apmaksa veikta ar bankas pārskaitījumu vai sūtījuma saņemšanas brīdī, notiks uz atgriešanas veidlapā norādīto bankas konta numuru. Ja maksājums tika veikts ar bankas karti (ar PayU maksājumu sistēmas starpniecību) vai PayPal, atmaksa tiks veikta ar šo sistēmu starpniecību.
Kas notiek pēc atgriešanas?
Pasūtījuma pārbaude - Atgriešanas nodaļā mēs pārbaudīsim Tava pasūtījuma satura atbilstību saņemtajai Atgriešanas veidlapai. Pēc pozitīvas pārbaudes Tu saņemsi no mums informāciju uz pasūtījumā noradīto e-pasta adresi.
Līdzekļu atgriešana - naudas līdzekļus Tu saņemsi tādā pašā veidā, kādā tika apmaksāts pasūtījums.
- norēķinu karte (PayU)/ PayPal - atgriešana ar šo sisitēmu starpniecību apmēram 5 darba dienu laikā no pārbaudes pabeigšanas.*
- apmaksa pasūtījuma saņemšanas brīdī vai ar bankas pārskaitījumu - atgriešana notiks uz Atgriešanas veidlapā norādīto bankas konta numuru apmēram 5 darba dienu laikā pēc pārbaudes pabeigšanas.*
Pirkuma dokumenta korekcija - koriģēto rēķinu vai faktūrrēķinu Tu saņemsi uz e-pasta adresi.
Kā apmainīt produktu?
Atgriez pasūtīto produktu un uzreiz iesniedz un apmaksā jaunu pasūtījumu.
* Izņēmuma gadījumos naudas atgriešana var ilgt līdz 14 dienām .