Menu
Par veikalu
Palīdzība
Noderīgas saites
Menu
Par veikalu
Palīdzība
Noderīgas saites
Mēs sagatavojam nosūtīšanai Tavu pasūtījumu 72h laikā.
Piegāde parasti ar DPD Kurjera vai DPD Paku Skapja starpniecību ilgst 2-4 darba dienas.
Atceries, ka pasūtījuma izpildes un piegādes laiks nav attiecināms uz brīvdienām un svētku dienām, tomēr piegāde uz DPD Paku Skapjiem notiek arī svētdienās.
Ja maksājums tiek veikts ar bankas pārskaitījumu, pasūtījuma izpildes laiks pagarinās par laiku, ko aizņem pārskaitījuma reģistrēšana mūsu kontā. Par katru pasūtījuma izpildes posmu mēs Tevi informējam, nosūtot e-pasta ziņojumu. Pasūtījuma statusu vari pārbaudīt, pieslēdzoties savam individuālajam klienta kontam.
Pasūtījuma izpilde
Ievadi meklētājā produkta, kuru meklē, nosaukumu. Pieejamie filtri atvieglos Tev ideālā modeļa atrašanu. Produktus vari atlasīt, piemēram, pēc veida, zīmola, krāsas, izmēra un daudziem citiem parametriem.
Psss... Patiesībā tas ir daudz vieglāk, nekā izskatās!
Pasūtījuma izpildes laiks veidojas no pasūtījuma sagatavošanas (līdz 72h) un piegādes laika (2-4 darba dienām). Pasūtījuma izpildes laiks ir atkarīgs no maksājuma metodes - ja maksāji ar pārskaitījumu, pasūtījuma realizāciju uzsāksim tikai pēc līdzekļu saņemšanas mūsu kontā (parasti tas aizņem apm. 2 darba dienas).
Par katru pasūtījuma izpildes posmu mēs Tevi informējam, nosūtot e-pasta ziņojumu.
Lai veiktu izmaiņas pasūtījumā, lūdzu, sazinies ar mums. Izmaiņas pasūtījumā var veikt līdz tā izsūtīšanai. Mēs nevaram mainīt produktu skaitu, izmēru, modeli.
Lai atceltu savu pasūtījumu, nospied saiti, kas atrodas pasūtījuma iesniegšanas apstiprinājuma ziņojuma apakšdaļā. Pasūtījuma atcelšana ir iepsējama tikai līdz brīdim, kad tam tiek piešķirts statuss "Īstenošanā".
Kādi ir pasūtījuma statusi?
Jauns pasūtīums - Tavs pasūtījums ir pieņemts, un notiek tā pārbaude.
Gaida apmaksu - mēs gaidām apmaksas veikšanu par pasūtījumu līdz 3 dienām. Pēc šī termiņa beigām pasūtīums tiks automātiski atcelts.
Gaida piegādi - pasūtītais produkts tiek piegādāts priekš Tevis no ārējās noliktavas. Paredzamais piegādes laiks ir 2- 3 darba dienas.
Īstenošanā - Tavs pasūtījums tika nokomplektēts un nogādāts uz nosūtīšanas noliktavu, kur tas tiks pārbaudīts un iepakots.
Nosūtīts - Tavs pasūtījums ir nodots pārvadātājam un drīzumā tiks nodots kurjerpasta dienestam. Šobrīd tas gaida kurjeru vai jau atrodas ceļā pie Tevis.
Atcelts - pasūtījums ir atcelts apmaksas nesaņemšanas dēļ, vai ja Klients ir iesniedzis atteikšanos e-pasta veidā. Atceltā pasūtījuma atjaunošanas iespēja nepastāv. Produkti no atceltā pasūtījuma atkal parādīsies interneta veikalā 24 stundu laikā.
Atgriezts - Tavs atgrieztais sūtījums ir veiksmīgi izgājis pārbaudes procesu. Naudas līdzekļiem ir jāparādās norādītajā kontā no 3 līdz 5 darba dienu laikā.
Nesaņemts sūtījums - Tavs sūtījums atgriezās pie mums. Ja joprojām Tevi interesē pasūtītais produkts, lūdzam iesniegt jaunu pasūtījumu.
Kā droši saņemt sūtījumu?
1.Pārbaudi sūtījuma ārējo izskatu.
Pārbaudi ārējo iepakojumu. Tam ir jābūt neskartā stāvoklī. Ja tas ir atbilstošs, pieņem sūtījumu un paraksti saņemšanas veidlapu. Ja kaut kas izraisīs Tavas šaubas, informē par to kurjeru un atver sūtījumu kurjera klātbūtnē. Tev ir arī tiesības nepieņemt sūtījumu, vai pieprasīt sastādīt bojājuma aktu.
2.Pārbaudi sūtījuma saturu.
Atver sūtījumu un, ja Tev ir iebildumi attiecībā uz ārējā iepakojuma stāvokli pārbaudi kurjera klātbūtnē, vai saņemtie produkti ir pilnīgi un nebojāti.
Ja sūtījuma stāvoklis rada bažas, palūdz kurjeram sastādīt bojājuma aktu. Neaizmirsti aizpildīt visus veidlapas laukus un atzīmēt to, ka iepakojumums ir bojāts. Šī darbība ir nepieciešama pozitīvai sūdzības izskatīšanai, ko veic pārvadātājs. Pirms aizpildītā bojājuma akta parakstīšanas, pārbaudi vai tajā esošā informācija atbilst faktiskajam stāvoklim.
Laukā „piezīmes” norādi visus savus iebildumus, piemēram, ka Tu nepiekrīti kurjera ierakstītajai informācijai bojājuma aktā.
Saņem un saglabā akta kopiju.
Ja kurjers atsakās gaidīt, kamēr Tu uzrakstīsi bojājuma aktu, vai Tu pamanīji bojājumu pēc kurjera aizbraukšanas, nekavējoties informē mūsu. Klientu apkalpošanas dienestu.
Neuztrauciets, Tev ir 7 dienas, lai sastādītu bojājuma aktu. Mūsu konsultants pieņems ziņojumu, palīdzēs sastādīt protokolu un sniegs atbalstu līdz lietas izbeigšanai.
3.Pasūtīja saņemšana DPD Paku Skapī.
Atver DPD Paku Skapja nodalījumu, nospiežot ekrānā uz “Saņemt sūtījumu” un ievadot nosūtīto uz Tavu telefona numuru saņemšanas PIN kodu.4.Atceries !
Par jebkādām šaubām attiecībā uz iepakojumu vai saturu nekavējoties ziņo mums telefoniski vai elektroniski. Mūsu konsultanti palīdzēs, un informēs kā iesniegt bojājumu protokolu soli pa solim.Pārbaudi biežāk uzdotos jautājumus Palīdzības Centrā vai sazinies ar mums